יום רביעי, 13 במרץ 2013

מי אני?



אני דנה 
מהנדסת אלגוריתמים (בחיי..),
אמא לעלמה והילי 
ונשואה ליונתן.

בילדותי יצרתי מעט (קרושה ורקמות), בבגרותי (גיל בי"ס תיכון) היצירה נכנסה לתרדמת עמוקה והייתי משוכנעת שכיווני היחידי בחיים הוא מדעים (אני לא צוחקת על האלגוריתמים..).
במהלך תואר שני כשכבר הייתי אמא לעלמה נחשפתי לעולם היצירה דרך רשת האינטרנט, הרצון ליצור התחיל לבעור ולימדתי את עצמי מחדש את אמנות הקרושה. אחרי שהילי נולדה, נולד גם הצורך להתנסות בעוד תחומים כמו תפירה ונגרות.

אני אוהבת להתנסות בתחומי יצירה שונים, ללמוד כל פעם עוד משהו חדש וכמובן להשתפר (זו השאיפה לפחות).
אני אוהבת להתרגש מכל מה שיפה ומעוצב ואם הוא בנוסף גם פשוט או גאומטרי אז אפילו יותר.
בבלוג זה אנסה להוסיף השראה, אחשוף את תחומי העניין שלי ואשתף ככל שאוכל בריגושים, בהדרכות ובטיפים.

אתם מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק ולחוץ like לקבלת עידכונים שוטפים ותוספות שלא נכנסות לבלוג.

אשמח לענות על כל שאלה וכמובן לקרוא את תגובותיכם.


דנה


4 תגובות:

  1. דנה, את אישה מדהימה !!! המון בהצלחה וכל הכבוד על הבלוג.

    השבמחק
  2. ואוו !
    מעורר השראה. דנה יקירתי אני באה להגן על שמם הטוב של המדעים המדויקיים.
    מהנדסת אלגוריתמיים זקוקה למנה גדושה של יצירתיות לפיתרון בעיות.
    קלעת בול, לעניין מה מביאים לחג?
    והרעיון מקסים.
    אני מאחלת לך הצלחה ושולחת לך אהבה.
    מיכל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מיכלי. את לגמרי צודקת לגבי אלגוריתמים ויצירתיות. שולחת אהבה בחזרה. דנה

      מחק
  3. דנה'לה כלתי היקרה
    אני שמחה שהרצון שלך לשתף אחרים בחשיבה היצירתית שלך ויותר מכך בעשייה היצירתית שלך באו לידי ביטוי בבלוג הזה עליו סיפרת לי עוד כשהיה בגדר מחשבה בלבד.כבר כשסרגת לי את הרימון, שמצא מקום של כבוד באוסף הרימונים שלי,ידעתי שיש בך את הכישרון ליצור אז "רוצי על זה" ואני כאן תמיד להיות לעזר.

    באהבה,אילנה

    השבמחק